12 τρόποι για να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό του παιδιού σας

Like Tweet Pin it Share Share Email

12 ΤΡΟΠΟΙ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΣΕΤΕ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ ΑΝΟΣΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΣΑΣ

Με τα παιδιά στο σχολείο και τα μικρόβια και τις ιώσεις να καραδοκούν από παντού, οι γονείς είναι σε απόγνωση!

Αν είστε άρρωστοι, αν είχατε αρρωστήσει ή αν δεν αντέχετε άλλο να έχετε τα παιδιά σας άρρωστα, είναι ώρα να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό της οικογένειας σας!

Ακολουθούν 12 τρόπους που μπορείτε να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό με φυσικό τρόπο!

Φτιάξτε «προβιοτικά γλυκίσματα»

Δεν νομίζω ότι υπάρχει παιδί που θα αντισταθεί σ’ αυτά τα γλυκίσματα από «φυσικά φάρμακα», όπως μπανάνες, κακάο , γάλα καρύδας κλπ.

Δοκιμάστε σιρόπι από Elderberry (σαμπούκος)

Έχετε ακούσει γι’ αυτό; Ο σαμπούκος είναι βότανο και χρησιμοποιείται για την αντιμετώπιση του  ιού της γρίπης, αλλά και του κοινού κρυολογήματος!
Αν το παιδί σας δεν είναι φίλος του σιροπιού, μπορείτε να του φτιάξετε ζελεδάκια από elderberry.

Σταγόνες από βότανα!

Αυτό το βάμα, είναι ένα μείγμα βοτάνων που με μόλις 3 σταγόνες, βοηθάμε το ανοσοποιητικό μας!

Βεβαιωθείτε ότι το παιδί σας κοιμάται, όσο χρειάζεται για την ηλικία του.

Τα παιδιά χρειάζονται τον ύπνο για να δυναμώσουν τον οργανισμό τους. Συμβουλευτείτε τον παιδίατρο σας για το πόσες είναι οι «σωστές» ώρες για την κάθε ηλικία.

Το σιρόπι Ginger, βοηθά στην καταπολέμηση ιώσεων και κρυολογήματος

Από τα αρχαία χρόνια η πιπερόριζα χρησιμοποιείται στις ιατρικές παραδόσεις της Ασίας (π.χ. Ινδία και Κίνα), των Ελλήνων και των Αράβων, συνήθως σε αφεψήματα, βάμματα ή μίγματα αιθερίων ελαίων. Στη λαϊκή ιατρική πιο γνωστή είναι η χρήση για τη ναυτία, προβλήματα κατά την πέψη και σαν φάρμακο για το κρυολόγημα. Χρησιμοποιείται επίσης σε περιπτώσεις εμέτου και ιλίγγου, ως τονωτικό για προβλήματα δυσπεψίας, διάρροιας, δυσκοιλιότητας και για προβλήματα του κολικού.

Φροντίστε τα παιδιά να λαμβάνουν κάθε μέρα τις βιταμίνες και τα θρεπτικά συστατικά που είναι απαραίτητα για τον οργανισμό τους.

Φτιάξτε ένα μαγικό smoothie που τονώνει το ανοσοποιητικό 

Χρησιμοποιήστε γιαούρτι, φρούτα ή λαχανικά για να φτιάξετε στα παιδιά σας ένα smoothie που θα θωρακίσει τον οργανισμό τους!

Ξεκινήστε να δίνεται στα παιδιά σας προβιοτικά!

Τα προβιοτικά είναι μη παθογόνοι, μικροοργανισμοί, συνήθως βακτήρια, που μοιάζουν με τα ωφέλιμα βακτήρια του εντέρου.
Ουσιαστικά, ανταγωνίζονται με τους παθογόνους μικροοργανισμούς στη γαστρεντερική οδό και εμποδίζουν την ανάπτυξη «κακών» βακτηρίων, παράγοντας «αντιμικροβιακές» ουσίες.
Τα βρίσκουμε στο γιαούρτι, στο κεφίρ και σε μασώμενα δισκία.

Γλειφιτζούρια από βότανα

Ποιο παιδί θα αντιστεκόταν σ’ ένα γλειφιτζούρι «φύλακα ανοσοποιητικού»; Είναι εύκολα, χρειάζονται μέλι, φρούτα και βότανα!

Βγείτε έξω!

Τον χειμώνα που δεν βγαίνουμε έξω αρκετά, δεν λαμβάνουμε την απαραίτητη βιταμίνη D που προέρχεται από τον ήλιο. Ο συνδυασμός άσκησης και βιταμίνης D κάνει πάρα πολύ καλό στον οργανισμό μας!

Πιείτε περισσότερο νερό.

Όλοι ξέρουμε ότι πρέπει να πίνουμε νερό. Ακόμα περισσότερο όμως όταν είμαστε κρυωμένοι. Είναι σημαντικό να είμαστε ενυδατωμένοι και να αποβάλλουμε τις τοξίνες.

Μην ξεχνάμε την υγιεινή του στόματος!

Η καλή στοματική υγιεινή προλαμβάνει και αποτρέπει την εξάπλωση των μικροβίων.

Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *